عزوسک معلول
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت 14:18 توسط نسرین
|
"من یک دخترم از شهر کویر بیرجند لیسانس دارم اندک معلولیتی دارم ولی دختری بسیار اکتیو و فعالم تو روزنامه کار می کنم و دوست دارم برای حقوق معلولین بنویسم و حرف بزنم و مطالب بزنم