عکسهایی از شهر خرمشهر بعد از سی سال
عکسهایی از شهر خرمشهر بعد از سی سال
30 سال ازپایان اشغال خرمشهر می گذرد؛ سال ها می گذرد از روزهایی که خرمشهری ها ناگهان خود را گرفتار جنگی دیدند که تا پشت در خانه هایشان آمده بود یا باید فرار می کردند یا می جنگیدند تا این میهمان ناخوانده راهی به سرزمینمان پیدا نکند.این سرزمین پر است از باشوهای کوچکی که غم نان، غم گاز و غم آب دیوانه شان می کند. غریبه های کوچک سال های جنگ امروز غریب تر از دیروز سختی را به دوش می کشند تا خانه هایشان گرم باشد.
|
+ نوشته شده در یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت 21:50 توسط نسرین
|

















"من یک دخترم از شهر کویر بیرجند لیسانس دارم اندک معلولیتی دارم ولی دختری بسیار اکتیو و فعالم تو روزنامه کار می کنم و دوست دارم برای حقوق معلولین بنویسم و حرف بزنم و مطالب بزنم